Zamieszczone przez blackrs
regulacja świateł ksenonowych Warszawa
Zwiń
X
-
mam u siebie ori xenony i nie ma potrzeby uruchamiania procedury poziomowania za pomocą VAG-a, śruby które masz po bokach reflektorów są niezależne od w/w procedury.Zamieszczone przez MiroTDITylko trzeba pamiętać o ustawieniu ksenonów Vagiem/VCDS w pozycji neutralnej,a tego już każda stacja pewnie nie zrobi :wink:O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
właśnie zgodnie z procedurą światła należy ustawiać poprzez przekręcenie śrub lecz tylko po wcześniejszym ustawieniu trybu neutralnego/adaptacji. Takie są zalecenia producenta.Zamieszczone przez lorumam u siebie ori xenony i nie ma potrzeby uruchamiania procedury poziomowania za pomocą VAG-a, śruby które masz po bokach reflektorów są niezależne od w/w procedury.Zamieszczone przez MiroTDITylko trzeba pamiętać o ustawieniu ksenonów Vagiem/VCDS w pozycji neutralnej,a tego już każda stacja pewnie nie zrobi :wink:PerfectService by DGW
Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+
Komentarz
-
-
problem w tym, że wszsytkie stacje kontroli pojazdów, w jakich próbowałem to zrobić, mają 2 wersje:
1. Nie da się, bo to tylko fabryka może zrobić
2. Światła świecą prawidłowo, nie ma co ustawiać....
Ja zrobiłem tak, że pojechałem na parking podziemny, wziąłem miarkę, ołówek, ścianę i wyregulowałem sobie sam i mam ich gdzieś.
Pochylenie na lampie jest napisane 1%
Wysokość środka soczewki to 70cm.
Więc na 10 metrach, powinieneś mieć punkt centralny na wysokości 60 cm.
Rozstaw reflektorów to 136 cm i powinny świecić na wprost od lampy. Od tego trzeba zacząć, ponieważ kręcąc gałką lewo-prawo (tą głębiej) zmienia się wysokość świecenia.
i tyle.
Powinieneś mieć VCDS, no ale jak pojedziesz z pustym bagażnikiem to będzie chyba git.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
też się spuszczałem przy ustawieniach xenonów i za pierwszym razem pojechałem do stacji diagnostycznej z własnym "kabelkiem" wykonaliśmy regulację zgodnie z podaną procedura : http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=7 po około roku byłem na przeglądzie auta i szanowny kontroler wyregulował samymi śrubami po bokach reflektorów, efekt na drodze dokładnie ten sam.Zamieszczone przez Adrianwłaśnie zgodnie z procedurą światła należy ustawiać poprzez przekręcenie śrub lecz tylko po wcześniejszym ustawieniu trybu neutralnego/adaptacji. Takie są zalecenia producenta.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
w aso taka "przyjemność 130 -150 zł i można podjechać tylko jak jest elektryk. Byłem wczoraj w ASO zrobili mi za free w ramach gwarancji wczoraj był ostatni dzień gwarancjiZamieszczone przez Enriquezabstinent,
może ich i nie przerasta, ale zapewne nie mają ekranu...
no i ze 200 trzeba by skasować upierdliwca :lol:
Komentarz
-
Komentarz